Google Earth 6 Dünyayı Evinize Getiriyor

Google Earth
Geçen gün aklıma geldi aniden benim memleketim uzaydan nasıl görünüyor diye sordum kendi kendime.
Cevabım tabi ki google earth oldu. Hemen ücretsiz indirdim ve yükledim bilgisayarıma.
Ardında ilk İşim Hemen memlekete bakmak oldu. Baktıkça büyülendim memleketimin güzelliği karşısında yemyeşil topraklar, dağlar, dereler ve göl dedim işte bura bana hayat veren topraklar...


Şimdi biraz Google Earth dan bahsedeyim;
Google  Earth Dünya üzerindeki herhangi bir yeri uydu fotoğrafı halinde görebileceğiniz ve ister bir şehri siter adaları ister dağları, nehirler vs. nerdeyse 100 metre kadar yakınlaşabileceğiniz bir program ve içeriği sadece bununla da sınırlı değil,
Programa girdiğinizde karşınıza önce bir dünyanın uzaydaki konumu görünür ve dünyayı aynen bir model dünya edasıyla evirip çevirerek ten gitmek istediğiniz bölgeyi bulur ve yakınlaşırsınız. Yakınlaştığınız bölgeyi ister uydu görüntüsü halinde ister haritada ki resimlerle inceleyebilirsiniz.

Resimler demişken;
Google Earth da dünya üzerinde gezinirken birçok resim ile karşılaşırsınız işte o resimler o bölgeyi farklı zaman ve farklı bölgelerden çekilmiş haaliyle anlatmaya çalışır lakin resimlerden fazla bir şey beklemeyin yani profesyonel çekimler değillerdir çünkü aynı wikipedia daki gibi o resimleri de kullanıcılar ekliyor.

Seöylenecek pek birşey kalmadığını sanıyorum.
İndirmek için tıklayın


Google Earth İndirme Resimli anlatım;
Önce yukarıdaki linke tıklıyorsunuz. ve karşınıza aşağıdaki sayfa gelecektir.
1
2
3





















İndirdikten sonra indirdiğiniz programa çift tıklamanız yeterli oacaktır Bilgisayar ototmatik olarak kurar.

Google Earth Kullanımı Resimli Anlatım;
Programa girin,
1
2


SENDE PAYLAŞ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More