NECROVİSİON: THE LOST COMPANY: İNCELEME


Oyunu nasıl edindim diye soracak olursanız bir akrabam tavsiye etti ve onun bilgisayarından kopyaladım aslında onun bilgisayarında izlemiştim oyunu kendi oynarken bilgisayarının sistemi çok düşük olduğundan düşük çözünürlükte çalıştırıyormuş ilk baktığımda dedim ki bu oyun çok eski sonra kendi bilgisayarıma yükledim çözünürlüğünü maximum a çıkardım ve gördüm ki muhteşem….


Grafikler gerçekten güzeldi shift tuşuna basıp hızlı yürürüdüğünüzde monitörün kenarındaki efektler bile büyüledi beni sonra oyunu oynamaya başladım.
Necrovision un atmosferi  painkiller i andırıyor bilirsiniz bundan 8 yıl önce çıkmıştı ve o zaman güzel sayılabilecek bir oyun. Kan efektleri güzel olmuş gerçekten ve yaratığın koluna ateş ettiğinizde kolunun yada bacağının kopması sonra kafasına nişan aldığınızda kafanın parçalanması güzel olmuş ama güçlü silahlarla ateş ettiğinizde karşınızdaki yaratığın parçalanması çok kötü olmuş nerdeyse painkillerin parçalanma efektleinin aynısı bir eksi puan buradan.

Oyun 1916 da geçiyor ve bir alman yapımı olduğu için silahların hepsi o tarihteki alman silahları. Tabiî ki  ilerleyen bölümlerde çok daha güçlü vampiric silahlar kullanıyorsunuz.
 Asıl bombayı patlatmadık daha…

Oyunda yaşlı bir almanı canlandırıyorsunuz ve oyunun başlangıcından itibaren yavaş yavaş alman ordusunun zombiye dönüşünü izliyorsunuz(ne diyorum ben ya… öldürüyorsunuz). Karşınıza çıkan her türlü düşmanla savaşıp mağlub etmeniz gerekiyorve bunun da çok zor olduğunu söylemeliyim çünkü oyun çok zor tasarlanmış ama bu zorluk üstesinden geldiğinizde aynı oranda keyfe dönüşüyor.
Ben neymişim be abi…..

Bahsettiğim gibi oyunun ilerleyen bölümlerinde sizle beraber savaşan yoldaşlar ediniyorsunuz  bazen sizi yalnız bırakıp bazı çok önemli bir parçayı ya abir işi başarmanızı istiyorlar işte o zaman gerçek gerilimi tadıyorsunuz J. Uçak kullanıyorsunuz düşman uçaklarını düşürüyorsunuz tank kullanıp düşmanın savunma hattını yarıyorsunuz , oyunun belli bölümlerinde bosslarla savaşıp alt ediyorsunuz  yani süper görevler sizi bekliyor. Yine ilerleyen bölümlerde bir boss u öldürdüğünüğzde kahramanınıza pençe şeklinde bir eldiven veriyor. İster ateş topu yaratabiliyorsunuz ister düşmanınızı buza çevirip süper vampir silahlarınızla paramparça edebiliyorsunuz .
Özete gelince…..



Aslında çok fazla aksiyon macera oyunu seven bir tip değilim ama gerçekten necrovision aksiyon macera oyunu severlen için kaçırılmaması gereken bir oyun.




SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
İşletim Sistemi: Microsoft® Windows® XP Service Pack 2, Vista
İşlemci: Intel Pentium 4 2.4GHz / AMD Athlon 64 +2800
RAM: 1 GB (Microsoft® Windows® XP) / 1.5GB (Microsoft® Windows® Vista)
Ekran Kartı: 256 MB / DirectX9 Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 6600 / ATI Radeon X1600)
HDD: 8.0 GB

HİLELER
Oyun esnasında ~ tuşuna basarak hile konsolunu çalıştırın.
NVNALLLEVELS   Bütün bölümleri açarsınız
NVNGOD   Ölümsüzlük
NVNAMMO   Full Cephane
NVNGRINDER   Bileme makinesi
NVNFUNNY   Çizgi film gibi oynarsınız
NVNHEALME   Full sağlık
NVNUNLOCK   Bütün El Silahları açılır
NVNGYJMODE   Peri modu
NVNCHAIN   Maksimum öfke seviyesi
NVNWEAPONS   Full silahlar 

SENDE PAYLAŞ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More