Gitar Çalmaya Yeni Başlayanlar İçin !

Gitar Çalmak
Hangi marka gitar almalıyım? Hhangi steden alırsam daha kısa sürede gelir? Gitarı aldıktan sonra nasıl gitar öğrenirim? İşte benim gitar serüvenim... Tüm başlamak isteyip de başlayamayan gitar severlere ilham olsun...






Çocukluktan beri hayalimdi gitar çalmak. Hep hoşuma giderdi dinlemek, çalanları izlemek...
Fakat ne gitarlar hakkında fikrim nede gitar dersine gidecek zamanım nede imkanım vardı. Bu yüzden bu isteğimi bir süreliğine rafa kaldırmıştım taki 4-5 ay öncesine kadar...
Arkadaşlarla konuşurken internetten gitar eğitimi alıp gitar çalmayı öğrendiklerini söylediler. Çevrede biraz araştırma yaptım. (Bunları sonraki yazılarımda sizinle paylaşacağım)
Şimdi ise işin en önemli kısmına geldik. Kimden hangi setten öğreneceksiniz?
Benim size tavsiyem Öner Yavuz gitar dersleri...

İlk 16 ders ücretsiz olarak internette mevcut eğer beğenip de devam etmek isterseniz diğer dersleri eğitim setinden izleyebilirsiniz. Fakat bu eğitim setinin devamı internette mevcut değil 34 liraya kıyıp internetten satın alabilirsiniz. Gitar kursu ile karşılaştırdığınızda gerçekten çok daha uygun oluyor ve bu eğitim videoları sayesinde istediğiniz zaman tekrar etme şansına sahipsiniz. Ben bu setten devam ediyorum. Başlayalı yaklaşık 1 ay oluyor ve şimdiden 5-6 şarkı çalabiliyorum ama şunu baştan söylemeliyim ki gitarı iyi çalmak istiyorsanız özverili, sabırlı olarak iyi bir şekilde çalışmalısınız başka şekilde iyi performans alamazsınız.

Gitar çalmak insanı günlük stresten ve sıkıntıdan uzaklaştırıyor. Bir an olsun kafanızı sadece gitarla meşgul ediyorsunuz bu gerçekten çok rahatlatıcı...

Yeni başlayanlar için birçok önemli kısa bilgiler, püf noktaları  sizinle diğer yazılarımda paylaşacağım simdi herkese müzikle dolu günler diliyorum...

ŞURADAN Öner Yavuz Gitar Derslerine Gidebilirsiniz.
BURADAN Eğitim Setini Satın Alabilirsiniz.

Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyin...

SENDE PAYLAŞ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More